Известие

Collapse
No announcement yet.

Цена на компютър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ще пробвам и утре ще драсна да кажа,какъв е резултата.

    Comment


    • #17
      Аз от всичко дето изчетох до тук, мисля че проблема е в боди компютъра, а не в този за управление на мотора...
      Не е лошо да спрете да мъчите моторния. И много важно е как сте го отворили, щото може и тогава да се повреди, ако наистина е 140коня жтд.

      П.П. Много ми е странно как ще попадне нафта вътре в купето?
      Да не е някакъв контактен спрей пръскан в изобилие?
      Това с абсорбирането на водата и проводимоста сигурно е вярно (в дългосрочен план) ама аз колко авто електроники съм виждал омазани с нафта и масло пък си работят. Как не са обсорбирали вода и аз не знам...
      Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:46.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
        Аз от всичко дето изчетох до тук, мисля че проблема е в боди компютъра, а не в този за управление на мотора...
        Не е лошо да спрете да мъчите моторния. И много важно е как сте го отворили, щото може и тогава да се повреди, ако наистина е 140коня жтд.

        П.П. Много ми е странно как ще попадне нафта вътре в купето?
        Да не е някакъв контактен спрей пръскан в изобилие?
        Това с абсорбирането на водата и проводимоста сигурно е вярно (в дългосрочен план) ама аз колко авто електроники съм виждал омазани с нафта и масло пък си работят. Как не са обсорбирали вода и аз не знам...
        Наистина има нафта(поне със сигурност е същия цвят и мирис) в таблото под волана.Налага се да се разглоби и таблото...


        Преди няма и месец започнаха проблемите и след измиването на платката,проблема спря.Сега наново.Но тогава не изчистихме буксата и от нея е продължило да се оттича.И вероятно това,което се е оттекло,е довършило платката.Преди малко я сложих,но отново не тръгна.
        И нещо друго ми направи впечатление.Преди,при сваляне на клемата и обратното и поставяне,климатроника тръгваше на първа степен(той е ремонтиран),а сега не тръгва.Когато завъртя на контакт,всичко по колата работи - фарове,чистачки,музиката....Само климатроника не тръгва.Може и да има някаква връзна,знам ли?Лошото е,че грам не разбирам от автомобили и всеки спокойно може да ме излъже.Вече не знам на кого да се доверявам...Миналата година и в Аутоиталия я карах и въобще не искам да ги коментирам...Абе,реве ми се.

        Comment


        • #19
          Климатика може да не тръгва и заради изгорял предпазител или друга причина.

          Провери предпазители F31 и F39:



          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Климатика може да не тръгва и заради изгорял предпазител или друга причина.

            Провери предпазители F31 и F39:


            Всъщност,предпазителите бяха първите,които майсторите проверяваха.Но са си добре.Благодаря ти все пак.
            Климатика не работеше,защото компютъра не подаваше сигнал до релето.При диагностика показваше пресостат,но проблема не беше в него.И с допълнителни релета,компютъра беше игнориран.
            Преди малко,когато отново опитах да я запаля,релето за мигачите започна да цъка доста по-бързо от обикновено,като работят само задните мигачи.Което пък ме навежда на мисълта,че колегата,който по-горе каза,че проблема не е в компютъра,който управлява мотора,има вероятност да се окаже прав.

            На последната диагностика,имаше пробле със свързването с компютъра на колата и Николай от Горна,когото ми казаха да търся ми каза,че компютъра вероятно е заминал...

            Вече се обадих на майстора,който ми оправи климатика и в понеделник,ще ходя при него.

            Все пак,ако някой знае,каква е приблизителната цена на компютър,ще съм му много благодарен.Просто ми се ще да си направя сметката,дори и при най-лошия вариант.
            Last edited by Gecovski; d.m.y г., 13:14.

            Comment


            • #21
              От началото на темата, аз разбрах, че става въпрос и говоря единствено за боди компютъра (долепената до таблото с предпазителите кутия).
              От това, което си писал до момента не видях да има някакви проблеми с компютъра на мотора (ECU-то).

              Последно кой от двата е бил наквасен с нафта?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                От началото на темата, аз разбрах, че става въпрос и говоря единствено за боди компютъра (долепената до таблото с предпазителите кутия).
                От това, което си писал до момента не видях да има някакви проблеми с компютъра на мотора (ECU-то).

                Последно кой от двата е бил наквасен с нафта?

                Нафта има по платката в металната кутия,който се намира до капака на ангренажния ремък.Нафта им и по бушоните и буксите под волана.
                Може и аз да не съм ги написал правилно нещата,за което се извинявам,защото,както написах по-горе,от автомобили нищо не разбирам.
                Last edited by Gecovski; d.m.y г., 15:04.

                Comment


                • #23
                  Значи става въпрос за компютъра на мотора (ECU-то).
                  Повод за размисъл е това, че проблеми със светенето на мигачите при отключване, централното заключване и до голяма степен работата на климатика, не зависят от него а от боди компютъра (металната кутия долепена до таблото с предпазителите под волана). Боди компютъра също страда от проникване на влага, още повече че казваш, че и там наоколо има следи от някакво омокряне. Не е зле да го отворите и проверите, каква е ситуацията вътре.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Значи става въпрос за компютъра на мотора (ECU-то).
                    Повод за размисъл е това, че проблеми със светенето на мигачите при отключване, централното заключване и до голяма степен работата на климатика, не зависят от него а от боди компютъра (металната кутия долепена до таблото с предпазителите под волана). Боди компютъра също страда от проникване на влага, още повече че казваш, че и там наоколо има следи от някакво омокряне. Не е зле да го отворите и проверите, каква е ситуацията вътре.
                    Ще го проверим и него.То просто се налага...А кой командва имобилайзера?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Gecovski Покажи съобщение
                      Ще го проверим и него.То просто се налага...А кой командва имобилайзера?
                      В бизнеса с имобилайзера участват и двата. Боди компютъра държи кодовете за транспондера в ключа и комуникира с него и когато всичко е ОК, комуникира с ECU - то на мотора, давайки му разрешение да пали.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Благодаря!

                        Comment

                        Working...
                        X